PR-gametrack-ingame-spending-2019PLPobierz NAJNOWSZE BADANIA GAME TRACK POKAZUJĄ, ŻE 85% RODZICÓW MA UMOWY Z DZIEĆMI DOTYCZĄCE WYDATKÓW W...
12 grudnia 2019
PR-gametrack-ingame-spending-2019PLPobierz NAJNOWSZE BADANIA GAME TRACK POKAZUJĄ, ŻE 85% RODZICÓW MA UMOWY Z DZIEĆMI DOTYCZĄCE WYDATKÓW W...
20 września 2019
Tegoroczna edycja Polish Gamers Research po raz pierwszy została rozszerzona o komponent analizujący zachowania graczy w grupie docelowej 56-66 lat oraz porównanie ich z młodszymi...
12 września 2018
Według badań konsumenckich[1] przeprowadzonych przez Ipsos 40% rodziców dzieci grających w gry, przyznaje, że ich podopieczni dokonują zakupów w grach. Zdecydowana...
12 września 2018
Według badań konsumenckich[1] przeprowadzonych przez Ipsos 40% rodziców dzieci grających w gry, przyznaje, że ich podopieczni dokonują zakupów w grach....
13 czerwca 2018
Jeszcze kilkanście lat temu gry wideo wydawały się sferą zarezerwowaną jedynie dla najwiekszych entuzjastów technologii oraz młodszej części społeczeństwa. W ciągu...