W dniu 24.02.2019 dr Ireneusz Matusiak reprezentując Stowarzyszenie Producentów i Dystrybutorów Oprogramowania Rozrywkowego wygłosił wykład zatytułowany „Zagadnienia Prawne Gier komputerowych”...
26 lutego 2019
W dniu 24.02.2019 dr Ireneusz Matusiak reprezentując Stowarzyszenie Producentów i Dystrybutorów Oprogramowania Rozrywkowego wygłosił wykład zatytułowany „Zagadnienia Prawne Gier komputerowych”...
17 stycznia 2019
Gramy dla zdrowia! Ubisoft wspiera jeden z największych w Europie ogólnopolski program profilaktyki cukrzycy i chorób cywilizacyjnych PoZdro Fundacji Medicover! Program...
15 stycznia 2019
ISFE z zadowoleniem przyjęło zaproszenie na pierwsze spotkanie Światowej Organizacji Zdrowia z sektorem gier wideo. Celem spotkania było omówienie pozytywnego...
X
Wpis 371 z 376
20 listopada 2012
49% respondentów w wieku 16-64 lata korzystało w ciągu ostatniego roku z gier wideo.
44% graczy stanowią kobiety, a 56% mężczyźni.
Gry online są najbardziej popularną formą elektronicznej rozrywki – 43% ankietowanych.
25% rodziców gra w gry ze swoimi dziećmi.
56% respondentów rozpoznaje oznaczenia wieku na grach.
30% respondentów rozpoznaje oznaczenia treści.
55% rodziców uważa, że gry zachęcają dzieci do większej kreatywności.
[button_icon icon=”none” url=”https://spidor.pl/wp-content/uploads/2012/11/Poland-ISFE-Consumer-Study.pdf” colour=”blue”]RAPORT PL[/button_icon][button_icon icon=”none” url=”https://spidor.pl/wp-content/uploads/2012/12/ISFE-Consumer-Study-European-summary.pdf” colour=”blue”]RAPORT EU[/button_icon]