11 grudnia 2024

Kampania #ZachowajKontrolę. Praktyczne porady dla...

11 grudnia 2024

Kampania #ZachowajKontrolę. Praktyczne porady dla...

Branża gier wideo przypomina o najlepszych praktykach korzystania z wirtualnej rozrywki z okazji nadchodzących świąt. Video Games Europe, we współpracy...

26 lutego 2019

ZAGADNIENIA PRAWNE GIER

W dniu 24.02.2019 dr Ireneusz Matusiak reprezentując Stowarzyszenie Producentów i Dystrybutorów Oprogramowania Rozrywkowego wygłosił wykład zatytułowany „Zagadnienia Prawne Gier komputerowych”...

17 stycznia 2019

Gramy dla zdrowia!

Gramy dla zdrowia! Ubisoft wspiera  jeden z największych w Europie ogólnopolski program profilaktyki cukrzycy i chorób cywilizacyjnych PoZdro Fundacji Medicover! Program...

15 stycznia 2019

Stanowisko ISFE w kwestii klasyfikacji ICD-11 prop...

ISFE z zadowoleniem przyjęło zaproszenie na pierwsze spotkanie Światowej Organizacji Zdrowia z sektorem gier wideo. Celem spotkania było omówienie pozytywnego...

1 2 89 90 91 95 96

Kategorie

Tagi

X

Wpis 371 z 376

20 listopada 2012

VIDEOGAMES IN EUROPE: CONSUMER STUDY

49% respondentów w wieku 16-64 lata korzystało w ciągu ostatniego roku z gier wideo.

44% graczy stanowią kobiety, a 56% mężczyźni.

Gry online są najbardziej popularną formą elektronicznej rozrywki – 43% ankietowanych.

25% rodziców gra w gry ze swoimi dziećmi.

56% respondentów rozpoznaje oznaczenia wieku na grach.

30% respondentów rozpoznaje oznaczenia treści.

55% rodziców uważa, że gry zachęcają dzieci do większej kreatywności.

[button_icon icon=”none” url=”https://spidor.pl/wp-content/uploads/2012/11/Poland-ISFE-Consumer-Study.pdf” colour=”blue”]RAPORT PL[/button_icon][button_icon icon=”none” url=”https://spidor.pl/wp-content/uploads/2012/12/ISFE-Consumer-Study-European-summary.pdf” colour=”blue”]RAPORT EU[/button_icon]